sunnuntai 28. syyskuuta 2014

Uudet menopelit harkinnassa

Maanantaina olin hierojalla ja löydettiin tosi kipeitä paikkoja takareidestä ja pohkeesta. Polvitaive ei ole tänään enää tuntunut kävellessä, joten taisi olla hyötyä siitä kärsimyksestä. Eilen vielä salitreenin jälkeen rullailin jalkoja foam rollerilla. Tänään ostin itselleni kotiin foam rollerin, joten jatkossa on tavoite rullailla usein ja pitää paikat kunnossa.



Maanantaina olin myös sienimetsässä koirulin kanssa. Löydettiin suppilovahveroita, nam! Ihanaa aikaa tämä syksy. Voin viettää metsässä helposti koko iltapäivän sienijahdissa.




Viikonloppuna kävin ikkunaostoksilla urheilukaupassa. Harkinnassa on uudet menopelit. Mun Adidaksen adioksista meinää pukata varvas ulos ja muutenkin ne alkaa jo olla tiensä päässä. Harkinnassa on tietysti juoksupiirien kohukengät eli Adidaksen boostit. Itse kävin katsomassa adioksen uusia, pinkkejä boosteja. Onko kokemuksia kyseisistä lenkkareista?

Rakkaat, vanhat luottokengät!

Mun kenkäkaapista löytyy myös Asicsin gel nimbukset ja Niken free 3.0 ja 5.0. Adidaksista olen tykännyt ehkä eniten, mutta tykkään vaihdella kenkiä. Mitä kenkiä teillä muilla on? Entä kuinka monet lenkkarit omistatte? Mulla on vielä erikseen kävelyyn Niken air maxit.

Tämän viikon työt olen jo tehnyt ja kaksi seuraavaa päivää kuluu koulutuksessa. Hiukan erilainen loppuviikko luvassa siis. Viikonloppuna suunnataan luistelijaneitosten kanssa Kisakallion urheiluopistolle leireilemään, joten juoksun ja salitreenin lisäksi urheilen luistelemalla. Nyt kuitenkin suuntaan lenkille kauniiseen syysiltaan!

3 kommenttia:

  1. Mulla on itseasiassa vaan yhdet NewBalancen 1260. Oon tykännyt, edelliset oli kanssa samaa merkkiä. Addut oli mun ekat, mut jotenkin ne ei sit enää ollu mulle hyvät, kun uusia hankin ja päädyin NB:een. Veikkaan, että on mulle taas aikamoinen tuskien tunti luvassa sunnuntaina. Sen verran jumiset jalat taas. Foam Roller on kyllä hyvä. Mulla oli viime viikolla etureidet aivan kovat ja kipeet ja hetken rullailin, niin helpotti jo tosi paljon!

    VastaaPoista
  2. NB:n kenkiä en olekaan itse koskaan testaillut.En muuten ymmärrä, miksi tämä uusin teksti hyppäsi tähän kohtaan :/ Uuden bloggaajan ihmetyksiä. Kiva, kun kuitenkin löysit lukemaan tämän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ollut aiemmin kuullutkaan koko merkistä, ennen ku testasin noita mun edellisiä ja kyllä sopii mulle ainakin :). Laitoin omassa blogissa tän luettavien listalle, niin pomppasi mulle ylimmäksi kun tuli uusi teksti sulta :)

      Poista