sunnuntai 22. maaliskuuta 2015

Lisäenergiaa

Täällä ollaan jo lähtötunnelmissa. Olemme mm. Tutkineet kartasta hotellin, kisaexpon ja itse tapahtuman osoitteita. Lisäksi olemme tsekannet lennot ja pesseet pyykkiä. Pian lähden vielä juoksemaan. Tänään on luvassa kympin verran PK:ta.

Ostin kauppareissun yhteydessä lisäenergiatuotteita kisaa varten. Vatsani on melko herkkä, mutta olen testannut nyt näitä dexalin geelejä ja ihan hyvin on vatsa kestänyt. Tosi pahan makuista tuo geeli, sellaista ällöttävän makeaa. Pakkaan pari geeliä kisaan mukaan ja käytän, jos tulee tarve.



Lisäksi ostin Lidlin sportyfeelin urheilujuomaa. Sitä sai kätevästi annospusseissa, joten sopii hyvin tähän reissuun. Yhden pussin ajattelin juoda ennen juoksua ja toisen sitten juoksun jälkeen. Tätä tuotetta en ole ennen kokeillut.



Glukoositabletit ovat mulla olleet käytössä jo pitkään. Joskus lenkin jälkeen veren sokerit laskevat liian alas ja näiden avulla olen saanut pahan olon pois. Näitä mulla on aina mukana varmuuden vuoksi.



Tänä vuonna ajattelin opetella käyttämään lisäenergiaa. Maratonilla haluan, että energiat riittävät loppuun. Tietenkin tankkauksella on suuri merkitys myös. Näillä tuotteilla ajattelin nyt aloitella tätä projektia. Mitkä ovat teidät hyväksi havaittuja lisäenergiatuotteita?

7 kommenttia:

  1. Gu:n geelit ja chompsit ovat huippuhyviä. Sain vinkin viime vuonna jostain blogista, enkä sen jälkeen ole käyttänyt muuta. Tsemppiä puolikkaalle! T. Marjut

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, mä olen ihan aloittelija näissä geeleissä. Mistä ostat noita GU-geelejä? Ja kiitos tsempeistä :)

      Poista
  2. Mulla on aina ongelmia noiden geelien, juomien sun muiden kanssa - maha kipeytyy niin herkästi. Onneksi niillä maratoneilla, joihin oon ottanut osaa, on ollut tarjolla banaaninpaloja! Banaani on itelleni ainakin just sopiva lisäenergia kisassa :) Jos hedelmiä ei oo tarjolla niin pitää keksiä jotain muuta. Oon joskus käyttänyt semmoisia vauvojen hedelmäsoseita, jotka on pussissa ja helppo imaista kesken kisan. Niistä ei mahakaan tuu kipeeksi, tosin energiaa ei ole niin paljon kuin geeleissä. Tsemppiä kisaan!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Banaania mäkin olen syönyt. Suolakurkkuja oli myös joskus tarjolla. Yök! Kiitos tsempeistä

      Poista
  3. GU.n geelit mullakin ja tosiaan noi Dexalin glukoosipastillit. En osaa urheilujuomia suorituksen aikana juoda (koska herkkä vatsa myös), mutt dexalin Heavy tankkausjuomaa olen käyttänyt tankkaamiseen ja joskus treenin jälkeen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mistä ostat nota GU-geelejä? Mä olen geelin kanssa ihan aloittelija,

      Poista
  4. Blogissani on sinulle haaste :).

    VastaaPoista